Zgadzam się Więcej informacji

Strona wykorzystuje COOKIES w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania serwisu.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Dlaczego wizualizacja firmy jest tak ważna?

Czy kiedykolwiek spieszyłeś się z zakupem produktu, którego nigdy wcześniej nie używałeś? Wyobraź sobie, że stoisz przed półką wypełnioną po brzegi bardzo podobnymi produktami, które są na różne sposoby reklamowane. Zegar tyka i musisz jak najszybciej podjąć decyzję. Co wybierasz?


Większość z nas wybierze produkt, którego właściciel zadbał o jak najlepsze zaprezentowanie. Z pewnością jednak zwrócisz uwagę na aspekty wizualne nie tylko produktu, ale również marki. Pokazuje to, jak bardzo ważna jest wizualizacja firmy. W świecie zdominowanym przez media jest to jeszcze bardziej istotne. Jeśli chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób identyfikacja wizualna firmy wpływa na decyzje podejmowane przez klientów, czytaj dalej!

Konsumenci kupują oczami 

O tym, że podczas zakupów, to właśnie zmysł wzroku przejmuje dowodzenie, nie trzeba mówić nikomu. Jednak zwracamy uwagę na stronę wizualną nie tylko produktu, ale również samej marki. Czy wybierzesz gadżet, którego logotypy firmowe wyglądają, jakby pochodziły z zamierzchłej epoki?Wizualizacja firmy, ma ścisły związek z oferowanymi produktami. Nie da się ich rozdzielić. Jeśli więc zawiedziemy na tym polu, nawet produkt o najlepszych parametrach nie uratuje naszej pozycji. Kreowanie wizerunku profesjonalnej marki rozpoczyna się m.in. od strony wizualnej. Postaw na profesjonalne tabliczki przydrzwiowe przy wejściu do Twojego biura, logo przestrzenne trafiające w najnowsze trendy czy przykuwającą uwagę reklamę zewnętrzną np. kasetony reklamowe


Czy słyszałeś kiedyś o starym chińskim powiedzeniu:


    „Obraz jest wart więcej niż tysiąc słów”?


Treści wizualne odgrywają istotną rolę w naszym życiu. Reklama to przede wszystkim skuteczny sposób na przyciągnięcie czyjejś uwagi. Filmy i zdjęcia opowiadają historię tysiąc razy skuteczniej niż słowa mówione lub pisane.

Zwiększenie świadomości marki

Jeśli chodzi o zwiększanie świadomości marki i zwiększanie zaangażowania klientów, obrazy mają kluczowe znaczenie. Dzieje się tak, ponieważ pomagają potencjalnym nabywcom wizualizować Twój produkt lub usługę w lepszy sposób. Co więcej, reklamy graficzne pomagają ludziom szybciej budować sympatię do Twojej marki.


Twoje obecne kampanie są ukierunkowane na określone słowa kluczowe, dzięki czemu reklama będzie wyświetlana we właściwych zapytaniach. Ale jak wspaniale byłoby, gdyby zamiast tego ludzie zaczęli szukać Twojej marki?


Zwykle dzieje się tak: widzisz wielokrotnie szyldy reklamowe danej marki lub jej intrygującą reklamę, ale nie masz zamiaru dokonywać zakupu. Nagle pojawia się potrzeba zakupu - być może dotychczasowy sprzęt uległ awarii lub szukasz prezentu. Rozpoczynasz poszukiwania, a rzecz, która przychodzi ci na myśl jako pierwsza, to?


Dokładnie! Marka, o której słyszałeś wcześniej! Postanawiasz ją sprawdzić.


Tak działa świadomość marki. Jednak aby ją zbudować, będziesz musiał zainwestować w wysokiej jakości treści wizualne. W końcu ludzie pamiętają tylko około 10% tego, co czytają, ale do 65% tego, co widzą. Im bardziej stajesz się widoczny, tym wyższy wskaźnik zainteresowania Twoją marką.